لاكچري ترين پوستر ديواري و كاغذ ديواري هاي ايران
معرفي برترين هاي تزئينات دكوراسيون داخلي

كاغذ ديواري يكي از محصولات لوكس ساختماني است كه در راستاي تكميل طراحي داخلي بكار مي رود. اين محصول بسيار لوكس و مدرن، ممكن است دستخوش برخي از ناملايمتي ها شده و در برخي نقاط كنده شود. نگران نباشيد! برخي شرايط هوايي و جانبي مسبب اصلي اين اتفاق بوده و راه حل كاربردي در جهت ترميم آن وجود دارد.

بهتر است پيش از بررسي راه حل هاي ممكن به شرايط مختلفي كه باعث كنده شدن كاغذ ديواري و يا باز شدن درزها مي گردد بپردازيم. اگر مبادرت به خريد كاغذ ديواري نموده ايد و يا اينكه با مسائل مورد نظر از جمله كنده شدن و باز شدن درز كاغذ ديواري رو به رو شده ايد، تا انتهاي ما را همراهي نماييد:

 

علت كنده شدن كاغذ ديواري چيست؟

علل مختلفي در اين زمينه منجر به كنده شدن كاغذ ديواري از روي ديوار مي گردند. جنس كاغذ ديواري از جمله مهمترين مسائلي است كه در بروز چنين مشكلي دخيل مي باشد. با اين حال نبايد از اصول نصب استاندارد كاغذ ديواري غافل گرديد. چرا كه نصب غير اصولي، حتي گران ترين و بهترين نواع كاغذ ديواري را نيز با مسائل مختلفي مواجه مي سازد.

كاغذ ديواري هاي ساده و ارزان تر با احتمال بيشتري در خصوص كنده شدن از روي ديوار مواجه هستند. اما كاغذ ديواري هاي لوكس و مجلل اغلب داراي جنس با دوام و بسيار محكم بوده و در صورت نصب اصولي از ديوار جدا نمي شوند. شما مي توانيد باتوجه به بودجه خود، مناسب ترين كاغذ ديواري ها با كيفيت بالا را از سايت زيار دكور تهيه فرماييد. همچنين مي توانيد براي دريافت راهنمايي بيشتر با مشاوران سايت زياردكور تماس بگيريد.

استفاده از چسب نامرغوب:

در كنار جنس كاغذ ديواري بايد به جنس چسب نيز اشاره نمود. استفاده از چسب نامرغوب با احتمال كنده شدن كاغذ ديواري همراه است. بنابراين در زمان نصب، نوع چسب و كيفيت آن را جويا شده و از استاندارد بودن چسب مورد استفاده توسط نصاب مطمئن گرديد.

 

دلايل اصلي و جانبي كنده شدن كاغذ ديواري

رطوبت ديوار مهمترين علت جانبي كنده شدن كاغذ ديواري است كه اغلب در ساختمان هاي نوساز مشاهده مي شود. نصاب كاغذ ديواري بايد تمامي شرايط ديوار را مورد سنجش قرار داده و از چسباندن كاغذ ديواري بر روي ديوار مرطوب، لكه دار، داراي سوراخ و يا ترك خورده، داري برجستگي و مواردي از اين قبيل خودداري نمايد.

 

علاوه بر اين موارد بايد به رطوبت داخلي منزل، قرار گرفتن كاغذ ديواري در مجاورت سرويس بهداشتي و يا آشپزخانه، شستشوي كاغذ ديواري به وسيله آب پرفشار و عدم فيكس كردن مناسب كاغذ ديواري در زمان نصب اشاره كرد.

 

دقت كنيد كه كاغذ ديواري بسيار با كيفيت كه اغلب گران تر نيز هستند با چنين مسائلي روبررو نبوده و به عنوان مثال با قرار گيري در معرض رطوبت غذا و يا رطوبت سرويس بهداشتي نيز كنده نمي شوند. البته اين مورد شامل زماني كه رطوبت به نقاط داخلي ديوار سرايت كرده باشد نمي گردد.

 

باز شدن درز كاغذ ديواري:

باز شدن درزها بسيار متداول تر بوده و در مقايسه با ديگر نقاط كاغذ ديواري بيشتر در معرض كنده شدن قرار دارند. با اين حال ترميم اين قسمت به راحتي صورت گرفته و مسئله خاصي را در خصوص نماي ظاهري كاغذ ديواري ايجاد نمي كند. درزها اصولا در لايه هاي كناري ديوارها قرار گرفته اند و چندان در معرض ديد نمي باشند با اين حال بايد ترميم شده و عدم توجه به آن مي تواند به كنده شدن لايه هاي داخلي تر نيز منتهي گردد.

 

شروع ترميم كاغذ ديواري

اگر در زمان خريد كاغذ ديواري يك تكه اضافه خريداري نموده باشيد كار شما بسيار راحت تر خواهد بود با  اين حال در اغلب موارد قادر به خريد تكه اي مناسب از كاغذ ديواري مورد نظر در مراكز فروش كاغذ ديواري خواهيد بود حتي اگر مدت زمان بسياري از خريد كاغذ ديواري مربوطه گذشته باشد.

 

تكه كنده شده اگر قابليت استفاده ندارد را برداشته و به وسيله كاردك قسمت مورد نظر را مسطح نماييد. استفاده از چسب مناسب ضروري است. پس از چسب زدن ديوار، كاغذ ديواري را با دقت بسيار روي ديوار كشيده و سپس به كمك وسيله اي همچون غلطك آن را كاملا صاف نماييد.

 

براي چسباندن درزها نيز بايد كاغذ درز تهيه كنيد. لايه كنده شده را برداشته و با كاردك زير آن را هموار نماييد سپس چسب زده و كاغذ درز را نصب كنيد. در صورت بروز حباب، با استفاده از يك وسيله نوك تيز، قسمت حباب را سوراخ كرده و سپس با غلطك روي آن بكشيد با اين كار سطح كاغذ ديواري كاملا صاف و هموار شده و به حالت اوليه باز مي گردد.

 

براي ترميم كاغذ ديواري بهترين گزينه چيست؟

اگر براي كارهاي فني از تبحر خاصي برخوردار هستيد مي توانيد خود كار درزگيري و ترميم كاغذ ديواري كنده شده  را  انجام دهيد. با اين حال فردي كه  نصاب كاغذ ديواري است تبحر بيشتري داشته و به راحتي قادر خواهد بود مشكل ايجاد شده را رفع نمايد.

 

در صورتي كه با مشكل باز شدن درزها و يا كنده شدن كاغذ ديواري مواجه شده ايد مي توانيد با شماره تلفن هاي درج شده در وب سايت زياردكور تماس گرفته و جهت ترميم كاغذ ديواري از كارشناسان نصب اين مجموعه نيز ياري گيريد.

 

 

منبع مطلب:  زيار دكور

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۶:۱۵ ] [ نازنين مشكلاني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی